Politica de expediere

Livrarea Produselor

Livrarea produselor nu este gratuită și se efectuează prin curier rapid, conform detaliilor din secțiunea „Livrări”.

Produsele noastre sunt adesea realizate pe bază de comandă, ceea ce înseamnă că timpul de livrare poate varia între 1-3 zile lucrătoare de la procesarea comenzii.

Comenzile sunt procesate cât mai rapid posibil, non-stop. Totuși, în perioadele de sărbători sau reduceri, termenul de livrare poate fi prelungit.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (de exemplu, dacă destinatarul nu răspunde sau adresa specificată este greșită), vei fi contactat telefonic de curier. În cazul în care nu se poate lua legătura cu destinatarul, coletele vor rămâne la curierul local pentru o perioadă limitată, după care se vor întoarce la expeditor.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzieri, pierderi, distrugeri sau livrări greșite care sunt cauzate de circumstanțe independente de voința noastră, cum ar fi:

  • Blocaje rutiere (de exemplu, căderi de copaci, coliziuni în lanț, surpări de teren);
  • Problematica infrastructurii (de exemplu, căderi de poduri, astupări de tunele, deraierea trenurilor);
  • Cauze naturale (seisme, furtuni, inundații);
  • Cauze umane (starea de război, revolte populare);
  • Nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.

Acceptarea

Acceptarea produselor se va realiza când bunurile corespund caracteristicilor tehnice specificate în comandă. Dacă cumpărătorul constată că produsele livrate nu respectă specificațiile, vânzătorul se obligă să le aducă la conformitate. În plus, cumpărătorul are dreptul la retur în termen de 14 zile, cu condiția ca produsele să fie returnate intacte, fără urme de uzură sau zgârieturi.

Transferul Proprietății

Proprietatea asupra bunurilor se transferă la livrare, după efectuarea plății de către cumpărător la locația indicată în comandă. Livrarea este considerată completă atunci când cumpărătorul semnează documentul de transport sau factura fiscală, în funcție de metoda de livrare.

La livrare, bunurile trebuie să fie în stare perfectă. Cumpărătorul trebuie să verifice dacă numărul de pachete primite corespunde cu cel trimis și să inspecteze pachetele pentru semne de deteriorare. Dacă observi semne de manipulare greșită (lovituri, găuri, cutii deteriorate), este obligatoriu să notezi pe bonul de livrare, fie pe suport de hârtie, fie digital, mențiunea „PACHET VIZIBIL DETERIORAT”. Lipsa acestei mențiuni, urmată de o solicitare de retur bazată pe deteriorarea vizibilă a pachetului, va duce la respingerea automată a cererii. 

 

Produse recomandate

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei

Titlul produsului

Titlul produsului

19,99 lei